Nem egyszerű kormányváltás lesz, hanem rendszerváltás!
A beszélgetést Esperes Ákos, a TISZA munkatársa vezette. Felvezető kérdése aktuális volt: hogy lehet bírni a propaganda által gerjesztett nyomást és hazugságcunamit?
Magyar Péter válaszában idősebb Knézy Jenőt idézte, akinek elhíresült mondása egy idegenben játszott, 3:0-s győzelem második gólja után született meg: „Végre egy meccs, amit élvezek.” Mint mondta, egyáltalán nem hátráltatja a propaganda nyomulása, bár néha kétségtelenül zavaró tud lenni, hogy szándékosan elferdítik a valóságot, amikor például drónt küldenek felé és egy 2 perces telefonozásról azt állítják, hogy egész nap a telefonját nyomkodta. De nem rajtuk van a fókusz, ezért nem is tudják kizökkenteni abból, hogy a magyarokkal közösen jövőre rendszert váltson.
Beszélt a Fidesz online "előretöréséről" is. A Harcosok Klubja tagjainak azt üzente, hogy inkább tartsanak vele az országjáráson, mert sokkal egészségesebb mozogni, mint ülni a gép előtt, kommentelni és gyűlölködni. Lázár János is online-ra váltotta a Lázárinfót, állítása szerint a meleg miatt, de inkább valószínűbb, hogy szembejött vele a valóság és nem tudott vele mit kezdeni. Orbán Viktor már szinte kétnaponta ad interjút a propagandának. Az interjúkban az lehet a közös, hogy ugyanabban az épületben vannak, csak a díszlet változik. Orbán Viktort ismét nyílt vitára hívta Magyar Péter. Szeretné neki feltenni azokat a kérdéseket, amelyeket a magyar emberek kérdeznének tőle oktatásról, egészségügyről, gazdaságról, nyugdíjakról. Invitálta Kárpátaljára is, hogy látogassák meg közösen az ott élő magyarokat. Hiszen a miniszterelnök utoljára 10 éve volt ott. És utoljára 20 éve vitázott. Márpedig gyáva miniszterelnöknek nincs országa.
Magyar Péter azt is elmondta, hogy beért az országjárás, mert a TISZA a vidéket is meg tudta szólítani. Tavaly még azt mondták neki, hogy vidékre nem érdemes menni, mert az ott élőket nem érdekli a politika és amúgy is, mindenki Fideszes. Ehhez képest már a tavalyi EU Parlamenti választások is megmutatták, hogy a TISZÁnak milyen erős szavazóbázisa van országosan. A tendencia azóta is ugyanaz. A TISZA árad, a Fidesz sorvad.
Magyar Péter a TISZA sikerét egy 2002-es Fideszes kampányszlogen megvalósításában látja. „A tett az első, a szó a második.” Ez az, amit a TISZA elsősorban képvisel és ezt látják az emberek is. Ezért merik egyre bátrabban felvállalni a magyarok a politikai véleményüket, megjelenni politikai rendezvényeken, TISZA szigetet alapítani vagy belépni és aktívan tenni, alakítani az ország sorsát.
Kapcsolódó cikkek
Nézz meg többet